جديدترين خبرها از فوتبال: جان‌لوئيجي بوفون برترين دروازه‌بان قرن جهان ....
red blue black green red blue black green امروز
اسمکدان
راو
سوپر استار
ان ایکس تی
ایمپکت رستلینک
مسابقات برتر هفته
پی پی وی
اخبار کشتی کج
پاور 25
مسابقات قدیمی
ارشیو بهترین مسابقات کشتی کج کاران
ويدئو ورودي کشتی کج
هوم ویدیو
کلیپ کشتی کج
تم سانگ ها
دانلود مسابقات اندرتیکر در رسلمنیا
بیوگرافی
دانلود فیلم کشتی کج کاران
بازی
گالری عکس ها
والپیپر
هدر
قالب
پی ان جی
دانلود مسابقه فوتبال
برنامه90
اخبار فوتبال
یو اف سی
فیلم
اهنگ به روز
نرم افزار
اس ام اس
ترفند و عجایب
ارشیو رسلمنیا ها
دانلود رسلمنیا1 تا 7
دانلود رسلمنیا8 تا 14
دانلود رسلمنیا15 تا 21
دانلود رسلمنیا22 تا 27
ارشیو الیمشن چمبر ها



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 156
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 156
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 5425
تعداد مطالب : 892
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




جديدترين خبرها از فوتبال: جان‌لوئيجي بوفون برترين دروازه‌بان قرن جهان ....
دسته بندی : <-PostCategory->

 

 

 

 

» جديدترين خبرها از فوتبال :

جان‌لوئيجي بوفون برترين دروازه‌بان قرن جهان:

براساس گزارش اداره آمار و ارقام فدراسيون فوتبال جان لوئيجي بوفون به‌عنوان برترين دروازه‌بان قرن بيست و يکم شناخته شد ....

رده‌بندي بهترين داوران فوتبال جهان:

بر اساس اعلام فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال جهان مارکوس مرک آلماني عنوان بهترين داور فوتبال جهان از ابتداي قرن 21 تاکنون را به خود اختصاص داده است ....

استقلال و ذوب آهن در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا:

استقلال و ذوب آهن روز جمعه يک نبرد تمام ايراني را در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا انجام مي‌دهند تا تنها يک تيم از ايران شانس صعود به مرحله گروهي اين جام را داشته باشد ....

پرسپوليس 2 - فجرسپاسي 3 :

سه شوت سركش از سه بازيكن فجر شكست 3-2 پرسپوليس را رقم زد. سرمربي تيم فوتبال فجر سپاسي شيراز گفت: از ضعف خط دفاع و دروازه‌بان پرسپوليس آگاه بودبم ....

مدير عامل باشگاه استقلال: دلايل افت ما فني‌ نيست، چشممان زده‌اند!

مدير عامل باشگاه استقلال که مهمان تلفني برنامه نود این هفته بود ، گفت: دلايل افت ما فني‌ نيست، چشممان زده‌اند! ....

» جهت مشاهده مشروح اخبار به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

جان‌لوئيجي بوفون برترين دروازه‌بان قرن جهان:

اداره آمار و ارقام فدراسیون فوتبال (IFFHS) در گزارش تازه خود جان لوئیجی ‌بوفون را به عنوان برترین دروازه‌بان قرن بیست و یکم معرفی کرده است.
پس از بوفون ایکر کاسیاس رتبه دوم را به خود اختصاص داده و پیتر چک، فان‌در‌سار، اولیور کان، دیدا، والدس، سزار، لمان، آبوندانزیری، بارتز، رینا، تولدو، آکینفیو و دودک رتبه‌های سوم تا شانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند.
در ۸۰ اسم منتشر شده خبری از دروازه‌بانان ایرانی از جمله مرحوم ناصر حجازی که دومین دروازبان قرن آسیا است، وجود ندارد و از محمد دعایه عربستانی که زمانی بهترین گلر قاره کهن محسوب می‌شد نیز خبری نیست.
از آسیا لی وون جائه دروازه‌بان کره جنوبی در رتبه ۴۲ ایستاده و احمد محمد صغر از قطر نیز رتبه ۶۰ این جدول را به خود اختصاص داده است.
بزرگانی چون ویتور بایا (۳۶)، اشمایکل(۵۳) آبیاتی(۵۴) و دیوید سیمن (۶۷) نیز در رتبه‌هایی پایین‌تر از حد انتظار کارشناسان دیده می‌شوند.

-------------------------------------------------------------------------------

رده‌بندي بهترين داوران فوتبال جهان:

در تازه‌ترین فهرست انتشاریافته در زمینه بهترین داوران قرن جاری، این قاضی بازنشسته آلمانی با ۱۳۵ امتیاز به عنوان بهترین داور برگزیده شد.
در رای‌گیری انجام گرفته خورخه لوئیس لائوریندا، داور مطرح اروگوئه با ۱۰۸ امتیاز در رده دوم جای گرفت. در حالی‌که اسکار روئیز از کلمبیا با ۱۰۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
از نکات قابل تامل این فهرست حضور پیرلوییجی کولینا، داور معروف اسبق ایتالیا است که با ۹۴ امتیاز در رده نوزدهم جای گرفته است.
روبرتو روزتی، دیگر داور مطرح ایتالیا نیز با ۹۱ امتیاز در پله هشتم جای گرفته است.
نکته قابل توجه دیگر فهرست مذکور که بالغ بر ۷۱ داور مطرح است، حضور چند داور مطرح قاره آسیا در غیاب داوران ایرانی است. برهمین اساس رشوان ایرماتوف، داور معروف ازبکستان با ۴۸ امتیاز توانست در جمع ۲۰ قاضی برتر جای گیرد.
همچنین یونیشی نیشی‌مورا با ۱۵ امتیاز در رده ۳۸ جای گرفته است.
علی محمد بوجسیم، داور معروف پیشین امارات نیز با ۱۳ امتیاز در رده چهل و دوم حاضر است. سعد کمیل داور کویتی با یک امتیاز کمتر چهل و سوم شده است. همچنین تورو کامیکا اهل ژاپن نیز در رده چهل و هفتم حاضر است.
*فهرست ۲۰ داور مطرح و برتر از ابتدای قرن کنونی (از سال ۲۰۰۱ تا پایان ۲۰۱۱) به شرح زیر است:
۱- دکتر مارکوس مرک،‌ آلمانی، ۱۳۵ امتیاز
۲-خورخه لوئیس لائوریندا، اروگوئه، ۱۰۸ امتیاز
۳-اسکار روییز، کلمبیا، ۱۰۴ امتیاز
۴-فرانک دبلکر،‌بلژیکی، ۹۸ امتیاز
۵-ماسیمو بوساکا، سوئیس، ۹۶ امتیاز
۶-لوبوس میشل ، اسلوونی، ۹۶ امتیاز
۷-دکتر پیرلوییجی کولینا، ایتالیا، ۹۴ امتیاز
۸-روبرتو روزتی،‌ایتالیا،‌۹۱ امتیاز
۹-کیم میلتون نیلسن، دانمارک، ۹۴ امتیاز
۱۰-هاوارد وب، انگلیس، ۸۰ امتیاز
۱۱- مانوئل گونزالس،‌اسپانیا، ۷۳ امتیاز
۱۲-آندرس فریسک، سوئد، ۷۳ امتیاز
۱۳-گراهام پل، انگلیس ، ۷۰ امتیاز
۱۴-هکتور والتر بالداسی، آرژانتین، ۶۸ امتیاز
۱۵-اورس مایر، سوئیسف ۶۵ امتیاز
۱۶-هوراسیو مارچلو الیزانو، آرژانتین، ۶۸ امتیاز
۱۷-والنتین ایوانف،‌ روسیه، ۵۱ امتیاز
۱۸-لوئیس مدینا،‌ کانتلخو، اسپانیا،‌۴۹ امتیاز
۱۹-رشوان ایرماتوف ،‌ازبکستان ، ۴۸ امتیاز
۲۰- هربرت فاندل،‌آلمان ، ۴۷ امتیاز

------------------------------------------------------------------------------

استقلال و ذوب آهن در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا:

فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا براي باشگاه‌هاي ايراني کمي متفاوت‌تر از سال‌هاي گذشته شروع مي‌شود، چرا که دو نماينده ايران براي صعود به مرحله گروهي بايد با يکديگر رقابت‌ کنند.
پس از آن که کنفدراسيون فوتبال آسيا به دلايل مختلف سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا را از چهار تيم به دو سهميه قطعي و دو سهميه مشروط (پلي‌آف) کاهش داد، تيم‌هاي دوم و سوم ليگ برتر در فصل گذشته مجبور شدند براي صعود به دور گروهي ابتدا در بازي‌هاي پلي‌آف شرکت کنند و از بدشانسي محض فوتبال ايران استقلال و ذوب آهن در نخستين گام به يکديگر خوردند تا ايران امسال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا حداکثر سه نماينده داشته باشد.
آبي‌هاي تهران که داربي هفتاد و چهار را با يک شکست تراژيک پشت سر گذاشتند، در ديدار بعدي خود مقابل سايپا هم موفق به پيروزي نشدند تا نگراني‌هاي هوادارانشان براي صعود به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا بيشتر از قبل شود. استقلالي‌ها که هنوز آندرانيک تيموريان و مجتبي جباري را به دليل مصدوميت در اختيار ندارند، بايد به اميد حمايت هوادارانشان و بازي در ورزشگاه آزادي به مصاف ذوب آهن بروند. پرويز مظلومي سرمربي استقلال که در تازه‌ترين صحبت‌هايش به يک مربي ديگر با کنايه‌هاي زياد حمله کرده، شايد اين روزها تمرکز هميشگي را در تيمش نداشته باشد.
در آن سوي ميدان ذوب آهني قرار دارد که يکي از بدترين فصل‌هاي خود را در چند سال گذشته تجربه کرده است. البته شاگردان ابراهيم زاده در دو، سه هفته‌ اخير کمي وضعيت خود را بهتر کرده‌اند، اما باز هم به نقطه‌اي نرسيده‌اند که مورد انتظار هوادارانشان است. نايب قهرمان دو فصل پيش ليگ قهرمانان آسيا بايد مقابل هواداران استقلال به تجربه بازيکنان

------------------------------------------------------------------------------

پرسپوليس 2 - فجرسپاسي 3 :

دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی در حضور 5 هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه 3 بر 2 به سود فجرسپاسی به پایان رسید.
محمد نوری در دقیقه ۲۷ دروازه فجرسپاسی را باز کرد. در نیمه دوم شاگردان محمود یاوری برای جبران نتیجه به میدان آمدند و در نهایت در دقایق ۵۴ و ۵۵ توسط مهرداد کریمیان و مهدی رجب زاده دروازه پرسپولیس را باز کردند.
در ادامه پرسپولیس برای شکست خانگی دست به حمله زد و در دقیقه ۷۰ محمد نوری برای دومین بار دروازه فجر را گشود. در دقیقه ۸۶ ایوب کلانتری گل سوم فجر را به ثمر رساند تا پرسپولیس 3 بر 2 بازنده شود.
قضاوت این مسابقه بر عهده سعید بخشی زاده بود. وی به سیروس سنگچولی از فجر کارت زرد نشان داد.
بازیکنان پرسپولیس:
حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری(۶۷- علی کریمی، حمید علی عسگر، محمد نوری، مازیار زارع، حسین بادامکی( ۶۶- جواد کاظمیان)، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی کیا( ۶۵- غلامرضا رضایی)، ایمون زاید
سرمربی: دنیزلی
بازیکنان فجرسپاسی:
سیروس سنگچولی، امید خلیلی، علیرضا جلیلی(۹۰+۴ وحید نعمتی)، عباس کاظمیان، سعید قزل گچلی، مهدی رجب زاده، مهرداد کریمیان، رضا حقیقی، ایوب کلانتری، یونس شاکری(۷۰ سید محمدرضا حسینی)، محمد مهدی نظری(۸۱- محمدرضا پور محمد)
سرمربی: محمود یاوری

------------------------------------------------------------------------------

مدير عامل باشگاه استقلال: دلايل افت ما فني‌ نيست، چشممان زده‌اند!

مدير عامل باشگاه استقلال حرف هايش در برنامه نود را با تسليت به خانواده هوادار پرسپوليس آغاز کرد و گفت:« ابتدا بايد به خانواده هواداري که جانش را از دست داده است تسليت بگويم.اميدوارم خداوند به خانواده اين عزيز از دست رفته صبر عنايت بفرمايد.»
او اين را گفت و جواب سوال عادل فردوسي پور را که پرسيد قبول داريد استقلال در چند هفته اخير افت کرده است گفت:«بله قبول دارم اما اين افت هرگز به دليل فني نيست.ما بازيکن هاي خوبي را از دست داديم.فکر مي کنم ما را چشم زدند آقاي فردوسي پور!»
فتح الله زاده در مورد مصدوميت مجتبي جباري هم گفت:«پزشکان استقلال مشغول تلاش هستند تا جباري را آماده بازي کنند.مصدوميت او طوري است که برخي از پزشکان مي گويند او مي تواند بازي کند.اين بستگي به خود جباري دارد.»
در اين لحظه فردوسي پور گفت که شما مهره ارزشمندي به نام دکتر نوروزي را از دست داديد که فتح الله زاده هم گفت:«بله،ايشان تجارب ارزنده اي داشتند.اما خودشان نخواستند که با استقلال همکاري کنند.البته ايشان همچنان مشاور باشگاه استقلال هستند.»اين جمله فتح الله زاده باعث شد تا فردوسي پور حرف او را قطع کند و بگويد:«مشاور زورکي؟چون بيشتر بازيکنان استقلال براي مداوا پيش او مي روند مي گوييد مشاور باشگاه است؟»که فتح الله زاده هم جواب داد:«اصلا اين طور نيست.اصلا دکتر نوروزي را خود ما ساختيم!ايشان از سرمايه هاي باشگاه استقلال هستند و از استقلال به رشد رسيدند.»
او در پاسخ به سوال ديگري که در مورد دربي بود گفت:«من در باکو بودم و متاسفانه نتوانستم بازي را ببينم.البته خبر ها به من مي رسيد.»فردوسي پور در همين لحظه به فتح الله زاده گفت زماني که دو بر صفر جلو بوديد به فکر مصاحبه هاي مختلف و القابي مثل چوبله پوبله بوديد اما پس از باخت کادر فني را جريمه کرديد که مدير عامل استقلال گفت:«من اعتقادم اين است که در حال حاضر 4 بر جلو است.کسي اين مربي را که نتيجه گرفته را جريمه نمي کند.من کادر فني را به اين دليل جريمه کردم که آنها 4 بازي است در تهران باخته اند.جوان هاي ما در بازي با پرسپوليس جواني کردند.ما در اين بازي چند مهره اصلي خود را در اختيار نداشتيم اما يک بارهم اعتراض نکرديم.به هر حال پرسپوليس بازي را برده است و يک معجزه زميني رخ داده است.کسي اصلا نفهميد که چه اتفاقي افتاد.زايد در 6 ثانيه دو تا گل زد و تما.فوتبال همين است اما نبايد اين را هم فراموش کنيد که 4 برد پي در پي استقلال هم ديگر در تاريخ تکرار نمي شود.»
مدير عامل باشگاه استقلال در پايان در مورد اظهارات رحمتي در برنامه نود که سازمان ليگ را خطاب قرار داد گفت:«رحمتي به کسي بي احترامي نکرده است.او ارادت ويژه اي به سردار دارد.رحمتي بازيکن ملي است اما بر اثر فشارهايي که داشته اين حرف ها را زده است.شما هم يک بار به آبي ها خدمت کنيد.امسال ما در جام باشگاه هاي آسيا،در ليگ و جام حذفي به ميدان مي رويم اما برنامه بازي ها ما با همه تيم ها يکسان است.خسرو مصدوم بود،آندو و مجتبي هم مصدوم شده اند در بازي با سايپا هم ميلاد ميداودي آسيب ديد. ما در حال حاضر اين بازيکنان را در اختيار نداريم.وقتي اين بازيکنان در استقلال نباشند يعني اينکه تيم ملي هم اين بازيکنان را ندارد.بايد کمي رعايت بکنيم.فکر مي کنيد چرا ميداودي مصدوم شد؟به دليل همين فشردگي بازي ها است.روزي همه مهاجمان آرزو داشتند که از پژمان منتظري عبور کنند اما الان به آساني دريبل مي خورد.شما آهن را بگذاريد در کوره خم مي شود حالا اينها که از گوشت و استخوان هستند.»


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : امین تاریخ ارسال : : چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,

مطالب گذشته

·

دعوت به نویسندگی! ارسال در : 1391/6/13 10:46

·

علیشمس و ملانی - زیر آسمون آفتابی ارسال در : 1391/6/5 8:16

·

Download Persian Movie : Mahi Dom Ghermez ارسال در : 1391/6/5 8:10

·

.::Randy Orton PNGs::. ارسال در : 1391/5/31 9:38

·

Behind The Scenes Of Alo2 By Amir Tataloo - HD ارسال در : 1391/5/31 9:32

·

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول تا قسمت ۱۸ ارسال در : 1391/5/30 17:45

·

Sami Beigi - Boro 2.0 ارسال در : 1391/5/27 9:2

·

Download The Amazing Spiderman ارسال در : 1391/5/27 8:39

·

Full Archive - ZedBazi + Zakhar Nameh ارسال در : 1391/5/26 13:31

·

Full Archive - Amir Ali A2 ارسال در : 1391/5/26 11:7

·

دانلود فیلتر شکن قوی Freegate 7.30 Professional Edition ارسال در : 1391/5/26 10:17

·

قالب زیبای موزيك ارسال در : 1391/5/25 13:28

·

Amir Tataloo - Hesse Mamooli ارسال در : 1391/5/25 7:49

·

Sohrab MJ - Dorough Tatil ارسال در : 1391/5/24 8:34

·

Amir Ali A2-Intro ارسال در : 1391/5/18 9:10

·

هدر درخاستی ارسال در : 1391/5/18 8:50

·

هدر درخواستی ارسال در : 1391/5/18 8:20

·

Download WWE Smackdown 2012.08.03 Videos ارسال در : 0/1/1 6:25

·

اخبار کشتی کج به تاریخ 2 اگوست 2012 ارسال در : 1391/5/12 19:36

·

پیش نمایش کامل بازی Tekken Tag Tournament 2 ( ویژه ) ارسال در : 1391/5/12 19:34


به وبلاگ من خوش آمدید



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج فوتبال و نرم افزار و آدرس http://wwe10.loxblog.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






طراح قالب ملودیوس